Ülevaade kampaaniast
Inimesed hindavad end liiklejana 10-palli süsteemis hindega 8 ja 9, kuid Eesti üldisele liikluskultuurile ei panda kõrgemat hinnet kui 7, näitas möödunud aastal Maanteeameti ekspertide läbiviidud ümarlaua küsitlus. Tihti tuuakse uuringutes üksteisega mittearvestamise põhjustena välja aja surve, kuid seejuures unustatakse mõelda tagajärgedele ehk tervist säästvatele valikutele.
Eestis oli möödunud aastal kokku vaid 13 päeva, mil Politsei- ja Piirivalveamet võis raporteerida, et ei toimunud ühtegi inimkannatanutega liiklusõnnetust. Tänavu kaheksa kuuga on selliseid päevi olnud juba 15, kuid teineteisega arvestades on võimalik saavutada veel rohkem selliseid päevi.
Muutus turvalisema liikluskeskkonna suunas saab tulla vaid siis, kui liiklejatena mõeldakse võimalikele tagajärgedele enne, kui riskeerivaid otsuseid vastu võetakse. Üldiselt peetakse iseend teadlikuks ning kogenud liiklejaks, kuid me ei tea, milliseid otsuseid võtavad vastu kaasliiklejad. Seetõttu peaks endale teadvustama oma liikluskäitumist – kaasliiklejaid ei tohiks panna olukordadesse, kus ise end leida ei soovita.
Kampaania sihtrühmaks on 25–45-aastased liiklejad ning selle raames kutsume üles kõiki asutusi ning organisatsioone toetama liiklusviisakuse kampaaniat omapoolsete algatuste ja aktsioonidega. Ootame teie ideid erinevate algatuste läbiviimiseks, mis aitavad tagada viisakamat ning turvalisemat liikluskeskkonda. Palume teil registreerida SIIN ning Maanteeameti kontaktisik võtab teiega ühendust, et arutada võimalikku koostööd.
Kampaania väljundid:
- TV
- Raadio
- Sotsiaalmeedia
- Kinod
Kampaania algus: 20. september 2017
Kampaania lõpp: 17. oktoober 2017
Kontaktid: Kala Ruudus OÜ
Viimati uuendatud 31.08.2021